دلم گرفته از این روزگار دلتنگی
عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی

دلم گرفته از این روزگار دلتنگی

گرفته اند دلم را به کار دلتنگی

دلم دوباره در انبوه خستگی ها ماند

گرفت آینه ام را غبار دلتنگی

شکست پشت من از داغ بی تو بودنها

به روی شانه دل ماند بار دلتنگی

درون هاله ای از اشک مانده سرگردان

نگاه خسته من در مدار دلتنگی

از آن زمان که تو از پیش من رفتی

نشسته ایم من و دل کنار دلتنگی

دیگر پرنده احساس من نمی خواند

مگر سرود غم از شاخسار دلتنگی

بیا که ثانیه ها بی تو کند می گذرد

بیا که بگذرداین روزگار دلتنگی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 13707
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri